وبلاگ موقت درج اخبار آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد

وبلاگ موقت درج اخبار آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد

با توجه به اختلال ایجاد شده در سایت آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد بر این شدیم که موقتا تا رفع ایراد سایت ،اخبار آموزش و پرورش را در این مکان درج نماییم
وبلاگ موقت درج اخبار آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد

وبلاگ موقت درج اخبار آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد

با توجه به اختلال ایجاد شده در سایت آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد بر این شدیم که موقتا تا رفع ایراد سایت ،اخبار آموزش و پرورش را در این مکان درج نماییم

برگزاری مراسم تودیع و تکریم معاونت آموزش متوسطه ناحیه 2

 

  

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 ، ظهر شنبه ۲۴/۵/۹۴پس از نماز جماعت ظهر  و عصر با حضور کارکنان اداری ناحیه دو خرم آباد در نمازخانه این ناحیه مراسم تودیع و تکریم رضا عزتی معاونت آموزش متوسطه ناحیه 2 با حضور مجتبی بهمنیان معاون مدیر کل و سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد برگزار شد .    

لطفا به ادامه مطلب بروید : 

 

در این مراسم بهمنیان ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای معاونت آموزشی اظهار داشت :  

در مدت کوتاهی که با ایشان آشنایی داشته ام صداقت و ویژگیهایی مانند خدمت به خلق را در رفتار ایشان دیده ایم .و ی با اشاره به صفات مومنین گفت : خریدار تلاش آنان خداوند است چرا که آنان کالای خود را به بازار خداوند می برند و خواستار کالای آنان حضرت حق است . 

  

وی تصریح کرد صداقت و صراحت و عدم ریاکاری و عزت مندی از صفات محرز مومنین است و کسی که بندگی خداوند و نه غیر او را بپذیرد ، عزت مند است . 

مجتبی بهمنیان با اشا ره به حدیث« انما المومنون اخوه » گفت : همه ما برادریم و برابر و ممکن است در این میان اختلاف سلیقه هایی وجود داشته باشد اما می شود در عین حال با انسجام و همدلی با هم کار کرد و به همدیگر احترام گذاشت وی با ابراز نارضایتی از افراط و تفریط های اعمال شده در گذشته برگزاری چنین جلسات دوستانه ای را تحت عنوان مراسم تجلیل و تکریم قدمهای مثبتی دانست که نسبت به سالهای گذشته برداشته شده است .  

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد  وظیفه اصلی آموزش و پرورش را تهیه درس ، بحث ، کلاس و تامین مدرس دانست و گفت علی رغم چهارچوب های فکری مختلفی که داریم ضمن احترام گذاشتن به آنها وظیفه ما این است که درس و تحصیل و کلاس و مدرس را برای فرزندانمان آماده کنیم .ایشان در پایان برای معاونت آموزش متوسطه سابق ناحیه 2 آرزوی سلامت و سعادت کرد و ضمن تجلیل و تکریم ایشان ابراز امیدواری کرد از تجارب خوب ایشان که منشاء اثرات خوبی شده در امورات پیش رو استفاده شود .

نظرات 4 + ارسال نظر
ویسکرمی سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 18:03

باسلام وعرض ادب خدمت خواهرمینو(امیدوارم اشتباه نباشه) این فقط یک تشکر واحترام به یک همکاراست نه مدح، چرا که نه من مداح هستم ونه آقای عزتی درپست ومقامی هستند که بخواهیم ایشان را مدح کنیم وچه خوب است قدر وارزش همدیگر رابدانیم.
نمی دانم کدام یک ازهمکاران به جای ایشان معرفی خواهند شد ان شاء الله مدیریت محترم با درایت خویش جانشین ایشان را معرفی خواهند کرد .
موفقیت مدیریت محترم وهمه همکاران عزیز وزحمتکش ناحیه دو را ازخداوند منان خواهان وخواستاریم.

مینو دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 09:48

اینهمه در مدح عزتی نوشتی آخرش نگفتی چه کسی به جای عزتی معرفی شده.امیدوارم اگر آقای عزتی دوباره پست گرفتند بدونند روز پایانی هم هست.

ویسکرمی پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 21:02

باسلام خدمت همکاران محترم وعرض خسته نباشید ویژه به آقای عزتی وتشکرازایشان به خاطر خدمت صادقانه وصبر وحوصله وبرخوردهای مناسبی که باهمه همکاران ازجناح های مختلف سیاسی داشتند امید است مدیریت آ.پ ناحیه 2 بتواند نیرویی این گونه شایسته برای این پست انتخاب نمایندچراکه فرصت ها خیلی زودگذرهستند وآن چه باقی می ماند نام نیک است.
زیرا به قول سعدی شیرازی:
عبادت بجزخدمت به خلق نیست به تسبیح،سجاده ودلق نیست
ویا
نام نیکو گربماند زآدمی به کزوماند سرای زرنگار

نیلوفر یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 10:08 http://astara.mihanblog.com/

سلام سایتتون ازعالی یه چیزی هم اونورتره
واقعا وبسایت خیلی خوب و بروزی دارید
6516

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد