وبلاگ موقت درج اخبار آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد

وبلاگ موقت درج اخبار آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد

با توجه به اختلال ایجاد شده در سایت آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد بر این شدیم که موقتا تا رفع ایراد سایت ،اخبار آموزش و پرورش را در این مکان درج نماییم
وبلاگ موقت درج اخبار آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد

وبلاگ موقت درج اخبار آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد

با توجه به اختلال ایجاد شده در سایت آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد بر این شدیم که موقتا تا رفع ایراد سایت ،اخبار آموزش و پرورش را در این مکان درج نماییم

برگزاری همایش توجیهی پروژه مهر با حضور مدیران مدارس

به همت معاونت آموزش عمومی و همکاری دبیرخانه ستاد پروژه مهر و روابط عمومی ، صبح روز سه شنبه 94/4/30 سومین جلسه پروژه مهر با عنوان همایش توجیهی مدیران مدارس در سالن اجتماعات ناحیه 2 خرم آباد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی  این همایش  با حضور بهمنیان معاونت محترم پژوهش اداره کل آموزش و پرورش لرستان و سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد و با حضور معاونین محترم  اداری و مدیران محترم مدارس، برگزار شد .


لطفا به ادامه مطلب بروید :

ادامه مطلب ...

اصلاحیه برنامه زمانبندی برگزاری مجمع عمومی انجمن های علمی و آموزشی معلمان

با سلام و احترام جدول اصلاحیه انجمن های علمی و آموزشی معلمان به شرح ذیل جهت اطلاع بحضور ارسال میگردد .

مدیران محترم  با توجه به اهمیت موضوع به اطلاع همکاران آموزشی برسانند.

ردیفزمان بندی دروستاریخ برگزاری ساعت شروع جلسهمحل برگزاری
1ادبیات فارسی- فلسفه-زمین شناسی94/4/319صبحکانون ادب ناحیه یک خرم آباد
2زیست شناسی -مدیریت94/5/3//تربیت معلم طباطبایی
3ریاضی -جغرافی -تاریخ94/5/4////
4دینی و قرآن -هنرهای تجسمی عربی94/5/5////
5فیزیک-شیمی94/5/6////
6تربیت بدنی -حسابداری94/5/12////
7آموزش ابتدایی دوره ی اول 94/5/10////
8آموزش ابتدایی دوره ی دوم94/5/11////
9زبان خارجه -علوم اجتماعی -کامپیوتر
تربیت بدنی -حسابداری
۹۴/۵/۱۲////

قابل توجه مدیران محترم مدارس متوسطه اول:

Image result for ‫سامانه سناد‬‎


ضمن قبولی طاعات وعبادات با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت ثبت نام (آخر تیرماه 94) عنایت فرمایید سریعاً نسبت به ثبت نام وکلاس بندی مابقی دانش آموزان درسامانه سناد اقدام فرمایید.ضمنا  لیست مدارسی که تاکنون موفق به  انجام کلاس بندی نشده اند ، در فایل ضمیمه قابل رویت است.


فایل ضمیمه

برگزاری جلسه تحول اداری

سومین جلسه تحول اداری  با حضور مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 و اعضای کمیته تحول اداری در دفترآموزش و پرورش ناحیه 2 برگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و فرهنگیان محترم بر اجرای صحیح این برنامه در حوزه ستادی و آموزشگاههای سطح ناحیه بصورت صحیح تاکید کرد .

لازم به توضیح است در این جلسه در راستای توسعه اصل 44 مبنی بر واگذاری بخش هایی از اختیارات دوایر دولتی به بخش خصوصی ، بحث و تبادل نظر شد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد فرا رسیدن عید سعید فطر را به عموم فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت .

 

 EidFetr07

 

مجتبی بهمنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد  در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر در پیامی فرا رسیدن عید فطر ،عید بازگشت به فطرت الهی را به تمامی روزه داران مسلمان خصوصا فرهنگیان و دانش آموزان تبریک و تهنیت گفت .  

ایشان ابراز امیدواری کرد که یک ماه بندگی خالص و بی شائبه روزه داران مورد عنایت الهی واقع شده و تزکیه نفس را موجب شده باشد .  

ایشان  ماه رمضان و صیام را موهبتی الهی نامید که انسان را از فراخنای زندگی و متعلقات دنیوی به ملکوت اعلی پیوند می زند و با ریاضت نفس ، طاعت ،بندگی ،طهارت روح و نو شدن را برای انسان به ارمغان می آورد . 

 وی عید فطر را پاداش بندگان مخلصی دانست  که با یک ماه دلدادگی و بندگی روح و جان خود را به فطرت الهی بازگردانده و پیوند داده اند. 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان  

، عید سعید فطر را به یکایک این عزیزان و خانواده محترم آنان تبریک و تهنیت گفت .

بازدید ازروندفعالیتهای اوقات فراغت دانش آموزی درپایگاههای تابستانه وطرح مزرعه من:

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای هدایت رفتاری و شکوفا کردن استعدادهای خدادادی این عزیزان از مهم ترین ارکان فلسفه وجودی نظام تعلیم و تربیت است

لطفا به ادامه مطلب بروید :

ادامه مطلب ...

دومین مرحله آزمون تخصصی مدیران مدارس 15شهریور ماه برگزار می شود

به منظور ارتقای سطح دانش ، تخصص و مهارت‌های حرفه‌ای مدیران، شناسایی مدیران فعال ، تشکیل بانک اطلاعاتی و آشنایی بهتر آنها با شیوه نامه ها و آئین نامه های اجرایی،دومین مرحله آزمون تخصصی مدیران مدارس مستقل دوره های مختلف تحصیلی لرستان ،15شهریور ماه سال جاری برگزار می شود

 لطفا روی ادامه مطلب کلیک نمایید :
ادامه مطلب ...

برگزاری جلسه گروه بهبود کیفیت سواد آموزی

در مورخه 21/4/94 اولین جلسه بهبود کیفیت سواد آموزی با حضور آقای بهمنیان ریاست محترم آموزش وپرورش ناحیه 2در دفتر ایشان با حضور همه اعضا برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی در این جلسه طهماسبی مسئول سواد آموزی ناحیه 2 خرم آباد  ضمن عرض خیر مقدم ، به تشریح کارها و فعالیتهای انجام گرفته در 2سال اخیر پرداخت  و بر لزوم پیگیری بیشتر اعضا ء در جهت بهبود کیفیت و رفع موانع سواد آموزی با استقبال از پیشنهادات و انتقادات  تاکید کرد . در این راستا برای اشنایی اعضا ء بحث شتاب بخشی سوادآموزی و موضوع تفاهم نامه های صورت گرفته با ارگانها ونهادهای دولتی مورد ارزیابی قرار گرفت و در خاتمه ریاست محترم و سایر اعضا  در جریان چگونگی برگزاری امتحانات سال 93ونیز مشکلات و موانع پیش رو  در جهت ثبت سواد آموزان قرار گرفتند .

طهماسبی در این جلسه به سوالات آقای بهمنیان در این خصوص  پاسخ دادند .